Αναφορικά με τον οδηγό

(Ε) Ποιες είναι οι γενικές απαιτήσεις για να νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο;

(Α) Όλοι οι οδηγοί πρέπει να είναι κάτοχοι διπλώματος για τουλάχιστον ένα (1) χρόνο και να έχουν κλείσει τα 23.

(Ε) Μπορεί και κάποιος τρίτος να οδηγήσει το αυτοκίνητο που ενοικίασα;

(Α) Μόνο οι αναφερόμενοι στο συμβόλαιο οδηγοί επιτρέπεται να οδηγούν το αυτοκίνητο της Sun Rent A Car.

(Ε) Επιτρέπει η Sun Rent A Car επιπλέον οδηγούς;

(Α) Ναι, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον του ενός οδηγούς στο συμβόλαιο σας. Αυτό θα πρέπει να γίνει κατά την διαδικασία συμπλήρωσης του συμβολαίου σας

(Ε) Πόσο κοστίζει να προσθέσω έναν επιπλέον οδηγό?

(Α) Είναι δωρεάν απο εμάς.

(Ε) Τι προκαταβολή θα πρέπει να αφήσω;

(Α) Σε όλες τις κρατήσεις κρατάμε το 50% του ολικού κώστους ενοικίασεις.

Αναφορικά με την online κράτηση

(Ε) Πως κάνω κράτηση μέσω του Sunrentacar.gr;

(Α) A. Απλά συμπληρώστε τα στοιχεία που σας ζητάμε στα πεδία , που θα βρείτε στην κεντρική σελίδα της Ιστοσελίδας. Αυτά είναι:
 
• Το σημείο εξυπηρέτησης της Sun Rent A Car που θα παραλάβετε και παραδώσετε το αυτοκίνητο. Σε περίπτωση που θέλετε να αφήσετε το αμάξι σε άλλο μέρος σας παρακαλούμε να συμπληρώσεται το μέρος.
• Τις ημερομηνίες και ώρες παραλαβής και παράδοσης. 
• Τον τύπο αυτοκινήτου που θέλετε να ενοικιάσετε. 
 

Στην συνέχεια επιλέξτε την κατηγορία αυτοκινήτου και τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε και ολοκληρώστε την κράτηση σας συμπληρώνοντας τα στοιχεία του οδηγού και πληρωμής που θα σας ζητηθούν.

(E) Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο αυτοκινήτου;

(A) Όχι. Η κράτηση γίνεται για συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτου, η οποία περιλαμβάνει διάφορα μοντέλα με παρόμοια χαρακτηριστικά. Μπορείτε να δηλώσετε την προτίμηση σας κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα

(E) Ποια είναι η ελάχιστη/μέγιστη περίοδος που μπορώ να ενοικιάσω ένα αυτοκίνητο μέσω του sunrentacar.gr;

(A) Η ελάχιστη περίοδος για ενοικίαση είναι 1 ημέρα και μέγιστη δεν υπάρχει.

(Ε) Ποιες κάρτες γίνονται δεκτές;

(Α) Δεκτές γίνονται οι κάρτες Visa, Mastercard και American Express. Προπληρωμένες κάρτες δεν γίνονται αποδεκτές.

(Ε) Θα λάβω κάποια επιβεβαίωση για την κράτηση μου;

(Α) Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης σας, θα σας σταλεί επιβεβαίωση της κράτησης σας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε κατά την κράτησης σας.

(Ε) Πως μπορώ να κάνω αλλαγή στην κράτηση μου;

(Α) Μπορείτε να κάνετε αλλαγή μόνο στις ημερομηνίες, ώρες και το σημείο παραλαβής – εφόσον υπράρχει διαθεσιμότητα στις ημερομηνίες που θέτελε να κάνετε την αλλαγή.

(Ε) Τι γίνεται αν ακυρώσω την κράτηση μου; Υπάρχει επιβάρυνση;

(Α) Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση σας ότι ώρα θέτελε απλά υπάρχει επιβάρυνση.

Η επιβάρυνση είναι το 50% που προκαταβάλατε για να κάνετε την κράτηση, μόνο για σοβαρούς λόγους γίνετε δεκτό να σας επιστρέψουμε όλο το ποσό που καταβάλατε.

(Ε) Τι γίνεται αν δεν εμφανιστώ κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου; Υπάρχει επιβάρυνση;

(Α) Στην περίπτωση που δεν εμφανιστείτε για την παραλαβή του μισθωμένου οχήματος την ημέρα και ώρα που δηλώσατε κατά την κράτηση σας χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, η Sun Rent A Car έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση σας μετά την πάροδο 4 ωρών, χωρίς προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση.

Και σε αυτή την περίπτωση πάλι κρατάμε το 50% της κράτηση σας.

(Ε) Μπορώ να κάνω κράτηση με κάρτα που δεν είναι στο όνομα μου;

(Α) Όχι. Για την παραλαβή του αυτοκινήτου θα πρέπει ο κάτοχος της κάρτας με την οποία έγινε η κράτηση να είναι παρών, καθώς ο κάτοχος της κάρτας θα υπογράψει το συμβόλαιο ενοικίασης ως οδηγός.

Για την χρήση του αυτοκινήτου

(Ε) Μπορώ να ρυμουλκήσω με ένα αυτοκίνητο της Sun Rent A Car;

(A) Όχι. Η ρυμούλκηση αποτελεί παράβαση των όρων της σύμβασης μίσθωσης και δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση.

(E) Μπορώ να επιστρέψω το αυτοκίνητο σε άλλο σημείο της Sun Rent A Car από το αρχικά συμφωνημένο;

(A) Αλλαγή του σημείο επιστροφής του αυτοκινήτου μπορεί να σημαίνει και υψηλότερη χρέωση. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας για πληροφορίες.

(E)  Ποια είναι η πολιτική σχετικά με την οδήγηση εκτός δρόμου;

(Α) Τα αυτοκίνητα της Sun Rent A Car, συμπεριλαμβανομένων και των τετρακίνητων, θα πρέπει να οδηγούνται μόνο σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.

(E) Μπορώ να αφαιρέσω τα καθίσματα από το αυτοκίνητο;

(A) Όχι κάτι τέτοιο απαγορεύεται.

(E) Τι θα γίνει αν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργότερα;

(A) Yπάρχει μία περίοδος χάριτος 1 ώρας. Μετά τη πάροδο της 1 ώρας θα υπάρξει χρέωση μίας έξτρα ημέρας.

(Ε) Τι θα γίνει αν επιστρέψω το αυτοκίνητο νωρίτερα;

(Α) Σε περίπτωση επιστροφής του αυτοκινήτου νωρίτερα από την ημερομηνία που εμφανίζεται στην κράτηση δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων. 

(Ε)  Τι θα γίνει αν επιστρέψω το αυτοκίνητο νωρίτερα; 

(Α) Σε περίπτωση επιστροφής του αυτοκινήτου νωρίτερα από την ημερομηνία που εμφανίζεται στην κράτηση δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων. 

(Ε) Τι πρέπει να κάνω αν υπάρξει κάποιο τεχνικό πρόβλημα με το αυτοκίνητο;

(Α) Στην ατυχή περίπτωση μηχανικής βλάβης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας ή το κινητό μας (διαθέσιμο 24/7).

(Ε) Τι πρέπει να κάνω αν έχω κάποιο ατύχημα;

(Α) Θα πρέπει αμέσως να καλέσετε το γραφείο μας και εμείς θα καλέσουμε την αστυνομία και την ασφάλεια μας.

(Ε) Μπορώ να ταξιδέψω εκτός Κρήτης με το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και πια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω;

(Α) Σε καμία περίπτωση δεν μπορείτε να ταξιδέψεται με αμάξι της ετερείας μας.

(Ε) Αν αποδεχτώ την ασφάλεια CDW , καλύπτομαι για κάθε ζημιά που μπορεί να προκύψει;

(Α) Όχι, υπάρχουν εξαιρέσεις στις ζημιές που δεν καλύπτονται από καμία ασφαλιστική. Τέτοιες είναι οι ζημιές στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, στους τροχούς και στα λάστιχα. Επίσης δεν καλύπτεστε για ζημιές που προκύπτουν σαν αποτέλεσμα οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος, ρυμούλκηση άλλου οχήματος, μεταφορά εκρηκτικών, οδήγηση σε αγώνες κτλ.